Nyíltan az Ébredésről...



Az Ébredés… Árnyék… című könyvem megszületése egy nagy álom komoly terve volt...
Tizennyolc évesen egy új és szebb élet reményében ragadtam tollat. Bár már előtte is szerettem írni, de onnantól fogva a mindenemmé vált. Volt, hogy napi húsz órában írtam, mert a szívem mélyén tudtam, hogy írónak születtem.
Őszinte leszek, közel tíz év alatt olyan utat jártam be, melyet ha előre láttam volna, biztosan megrettenek. Ennek ellenére soha nem adtam fel! Ha kellett, a reménytelenségben is új reményt fakasztottam és akárhányszor döngöltek a földbe, mindig talpra álltam. Szárnyát szegett madárként is megtanultam újra repülni.
Tengernyi szenvedés vezetett ahhoz, hogy megírjam az Ébredést… Olyan könyvet szerettem volna, mely könnyen befogadható és nem túl hosszú. Fontos témákkal akartam foglalkozni. A legfőbb cél az volt, hogy egy érzelmektől viharos regényt hozzak létre. Hiszen az életünket az érzelmeink uralják és alakítják.
Meg akartam mutatni, milyen a mély szegénység, mennyire fáj a tehetetlenség és az örökös szenvedés. Ezzel pedig szembe akartam állítani azt a fajta gazdagságot, mikor nincsenek határok, csak az általunk teremtett lehetőségek. Nem időztem el túlságosan a részletekben, hogy ne legyek unalmas. Megpróbáltam ezt a két világot egyesíteni és kihozni ebből egy jól működő egyensúlyt. De ez még csak a felszín kapargatása. Mert ebből a könyvből kiderül, hogy lehet a magasból a kilátástalanságba zuhanni, de hogy tükröt mutassak, bebizonyítottam, hogy a tehetség a fellegekig repít, ha a szél a szárnyaid alá kap és szabadon szállhatsz
. És ez még mindig csak a kezdet. Olyan szerelmet akartam teremteni, mely erősebb és elsöprőbb mindennél, ami ha kell, bármilyen korlátot ledönt. És ha már itt tartottam, akkor nem hagyhattam ki a fülledt erotikát sem. Semmiből nem tettem bele sem túl sokat, sem túl keveset. Harmóniát akartam teremteni.
Olivér bízik magában, míg Alexa csak saját önutálatát helyezi előtérbe… Ez eddig sablonosnak tűnhet, de koránt sem az. A szereplők gondolatai, érzései és kialakult élethelyzetük látszólag mindennapi képet festenek le, simán el tudnánk képzelni a körülöttünk zajló világban, mert ez a könyv életszerűsége, amibe ügyes kis trükkökkel beleépítetten a fantázia magával ragadó stílusát. Hiszen milyen lehet, ha egy lány szörnyű dolgokat lát álmaiban, ha nappal is furcsa dolgok villannak be a lelki szemei előtt, és ha folyton önkívületbe esik és megszállottan egy nevet írogat. Miközben az élete a legjobbra fordulna, akkor kapja a legnagyobb pofonokat. Mihez kezdene egy srác, ha meg akarná ölni azt, akit eddig megszállottan óvott és mindennél jobban szeretett? Vajon mért történnek ezek? Miben térnek el ezek a fiatalok az átlagosaktól? Ha azt mondanám, hogy egyszerűnek vélt világunkban olyan lények élnek, akik még a legrosszabb rémálmainkban sem jönnek elő...
Ebben a könyvben ott él a családi szeretet, az igazi szerelem, a vágy forrósága, a tehetség és az árulás, a veszteség fájdalma és az egymásra találás öröme, a színtiszta fájdalom, a mérhetetlen boldogság, de még a félelem is és mindennek tetejében sötét felhőként alattomosan eltakarja a kéklő eget a legsötétebb ármány… ezek olyan érzelmek, melyek az életünket uralják.
Igyekeztem összeegyeztetni az életszerűséget a fantasy izgalmas műfajával, miközben át akartam adni mindazt, ami bennem rejlik. Nektek írtam, értetek alkottam, csakis azért, hogy kiszakítsalak titeket a szürke hétköznapokból és nyújtsak valami újat és fantasztikusat, ami valóban kikapcsol és legfőképpen elgondolkodtat.

Remélem sikerült kedvet csinálnom az Ébredés…Árnyék… regényemhez. Próbáltam tömören, mégis tartalmasan összefoglalni a történet lényegét.
Számomra ez a könyv a lángoló reményt hordozza magában, mely által eljuthatok a szívetekig.
Ezek után csak arra kérlek benneteket, hogy kattintsatok a linkre és olvassatok bele (mert 2 kőkemény éven keresztül csakis ezen dolgoztam) Ez csupán egy lehetőség… Lehetőség arra, hogy találjatok egy új könyvet, melyet szerethettek és egy lehetőség nekem, hogy tegyek egy újabb lépést az álmaim felé.

Köszönöm, hogy figyeltetek rám. Ezentúl máskor is fogok jelentkezni ehhez hasonló apróbb cikkekkel. Szeretném, hogy megismerjetek engem nem csak íróként, hanem emberként is. Legfőképpen a munkáimat szeretném előtérbe helyezni, hiszen ez vagyok Én. Fogok még az Ébredésről is mesélni, hogy még inkább beleszeressetek ebbe a könyve… mert nekem ez a könyv a mindenem, a legnagyobb kincsem és mégis a Tietek (ha akarjátok)
Kezdetnek ennyi volt, később jelentkezem. Bízom benne nem bántátok meg, hogy velem tartottatok.


2 megjegyzés:

  1. Kedves,szép előszava,egy sikeresnek ígérkező könyvnek.Szeretem az emberi természetről írott történeteket,mert szerintem közelebb visznek egymás megértéséhez,a fiatalok által annyira szidott,és kedvelt párkapcsolati témákhoz.Felfedezése egy ismeretlen világnak,az emberi elmének,mindig nagy kihívás ,és ennek megírása is az,de nagyon élményszerű.Én is alkotok időnként hasonló történeteket,az életem történései motiválnak.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök, hogy tetszik, amit a könyvemről írtam. Kezdetnek az érzelmi részek bevezetésével akartam foglalkozni mert ezt érzem a legfontosabbnak: hiszen az érzelmek az életünk mozgatorugoi

    VálaszTörlés

Az írás igazi hatalma egy fiatal lány szemével…

Katona Kitti lendületes fiatalsága ellenére, igen éretten gondolkodik az írói világról, a magyar olvasói kultuszról, de még arról is,...