Ismerjétek meg T. Kovacsics Aranka írónőt!



T. Kovacsics Aranka írónővel beszélgettem az életéről és a munkásságáról. Azért esett rá elsőként a választásom, mert nagyszerű írónak tartom, olyannak, aki a végletekig kitart és küzd az álmaiért. Hogy honnan ismerem ennyire? Aranka az édesanyám. Tőle örököltem az olvasás szeretetét és az írás iránti végtelen szerelmemet. Megtanította nekem, hogy mindig előre kell néznem és soha nem szabad feladnom…
Anyukám első könyve 2016 decemberében jelent meg Zora Zirch, a sárkányharcos – Vámpírdenevér címmel. Ez egy hétkötetes regénysorozat első része. Bámulatos csavarok, kalandok, felejthetetlen románcok és horrorisztikus elemek teszik felejthetetlenné ezt a könyvet.
Ezen a linken beleolvashattok és meg is vásárolhatjátok: http://undergroundbolt.hu/konyv/regeny/szorakoztato/zora-zirch-a-sarkanyharcos
Ezen a számon 30/6324806 közvetlenül elérhetitek a kiadót és leadhatjátok a rendeléseteket. Bemehettek a kiadó boltjába vagy házhoz is kérhetitek a saját példányotokat.

Mesélj magadról egy kicsit.
Mióta írni és olvasni tudok, azóta foglalkoztat a regények világa. Már alsós koromban kis meséket írtam. Később a középiskolában minden fogalmazási versenyt megnyertem. Mindig is író szerettem volna lenni, de a sors nem engedte. 18 évesen férjhez mentem. Hamarosan megszületett az első gyerekünk, majd még három lányunk született. Nos, az anyaság nem engedte, hogy írjak. Feleség voltam és édesanya. Emellett pénzt is kellett keresnem, mert egy fizetésből nem lehetett megélni. Mikor a legkisebb lányom is végzett az általános iskolai tanulmányaival, akkor tudtam tollat ragadni és így 53 évesen kezdtem el megírni az első regényem. Annyira​ belemerültem Zora Zirch kalandjaiba, hogy nem tudtam elszakadni tőle. Hét kötetesre tervezem. Az első kötet alcíme a Vámpírdenevér, már kapható. A második kötet az Ezüstfelhő hamarosan​ megjelenik. Szerintem ennyivel kifejeztem az írás melletti elkötelezettségemet.

Számodra mit jelent az írás?
Számomra az írás mára már a lételemem lett. A gondolatával alszom el és azzal ébredek. A családom iránti szeretetem után az írás szeretete tölti ki az életem. Erőt, egészséget ad és fiatalít! Ha arra gondolok, hogy az életem javarészét már leéltem, azonnal eszembe jut a jövő! Hisz én még csak most kezdtem el a karrierem építését! Az írás maga az élet!

Milyen érzés volt először a kezedbe venni a saját könyved?
Egy nagyon hihetetlen, de igaz választ fogok adni erre a lényeges kérdésre. Én, mint négyszeres édesanya, ahhoz hasonlítanám, mikor a várva várt gyermekemet először a karomba vehettem. Ugyanilyen érzés fogott el, mikor az első példányom a kezembe kaptam. Elvégre a Zora Zirch is az én gyermekem! Az első betűjétől az utolsóig az én szellememből született. Egyszerűen szeretem.

Mutasd be néhány szóval a könyved. Mit lehet tudni róla? Kiknek ajánlod?
Zora Zirch egy másik bolygón​ született, halhatatlan "ember" aki azért született, hogy a földi emberek megmentője legyen. Ő valójában egy Sárkányharcos. Emberi testében ott él a Sárkány, akit átveszi a testét, hogy a Földön megölje a Vámpírt, mert földi ember erre képtelen. Zora már 2000 éves, de még sosem volt szerelmes. A Földön keresi az igaz, életre szóló nagy szerelmet. Egy romantikus fantasy kalandregény, amit még erotikával is megfűszereztem. Semmiképp nem ajánlom gyerekek részére. Felnőttek számára írtam.

Követlek a facebok-on. Látom rendkívül aktív vagy. Hogyan tudsz napról-napra megújulni?
Igaz. Naponta többször posztolok fotókat egy pár mondattal. Magamat és a regényemet próbálom "eladni", hisz jól tudjuk, hogy a mai világban a világhálón legkönnyebb barátokra, potenciális vevőkre és olvasókra találni. Mindig arra törekszem, hogy valami újat, figyelemfelkeltőt írjak ki, mert nem engedhetem meg magamnak, hogy unalmas legyek, vagy elfeledkezzenek rólam az olvasóim. Muszáj megújulni, újabb motivációt adni az olvasóimnak, hogy ne stagnáljon az oldalam, hanem újabb olvasókat vonzzak magamhoz. Szerencsére sok jó ötletem van, amivel újra és újra előállok és naponta több új olvasót csábítok el. Fantázia és elszántság kell hozzá.
Milyen érzés olyan emberekkel beszélni, akik olvassák és szeretik a munkádat?
Egy szóval tudok erre választ adni. FENOMENÁLIS! Egyszerűen leírhatatlan boldogság hallani, hogy a rajongód lettem! Bár személyesen még nem volt szerencsém egyetlen olvasómmal sem beszélni, de messengeren sokat beszélgetünk. Minden egyes olvasómat szeretem. Hogy miért? Mert ők is szeretnek engem is, meg a regényem is. Nagyon szeretnék egy író- olvasó találkozót, hogy szemtől szemben is megismerjük egymást.

A végére tartogatok még egy kis ízelítőt a könyv hátuljáról, szóval itt a fülszöveg, hogy kedvet kapjatok a könyvhöz. Engem magával ragadott ez az újjászületett világ J Hangolódjatok rá ti is. Higgyétek, el megéri. J
Az ismert világunkat katasztrófa sújtotta. A túlélők megtanultak úgy élni a Földön, hogy harmonizáljanak a természettel. Ebben a korban él három kiválasztott ember. Ők hivatottak arra, hogy megóvják az emberiséget egy közeledő, általuk sem ismert új nagy fenyegetéstől. Mikor világossá válik a veszedelem, összefognak, hogy közösen legyőzzék a gonoszt, de maguk is életveszélybe kerülnek. Viszont van egy másik világ is, ahol Sárkányharcosok élnek különös Felhőlakókkal. Az Ezüstfelhőn született Zora Zirch legfontosabb kötelessége, hogy megóvja a Föld lakóit az immár életre kelt gonosz Vámpírtól. Élet, halál, harc és szerelem, ádáz vérszívó és nemes szívű lények szövik izgalmassá a történetet.

Rendeljétek bátran, mert megéri :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az írás igazi hatalma egy fiatal lány szemével…

Katona Kitti lendületes fiatalsága ellenére, igen éretten gondolkodik az írói világról, a magyar olvasói kultuszról, de még arról is,...