Változás...



Életünk során rengeteg változáson megyünk keresztül. A legjobbak azok, melyek után erősebbek és kitartóbbak leszünk. Ezek a tapasztalatok inkább tesznek a jellemünkhöz, mintsem elvennének. A változás mindig elkerülhetetlen a létezés körforgásának a mozgatórugója. Néha félünk tőle, máskor pedig mindennél jobban szomjazunk rá. Érdekes dolog ez… Egy izgalmas regény mindig tartogat fordulatos változásokat.

A harmadik fejezet a Változásról szól. Ez a néhány oldal betekintést nyújt, nektek abba, hogy mekkorát pördül a világ nem csak Alexa, hanem Oli körül is. Néha csupán egy elhatározás, egy bátor lépés kell ahhoz, hogy elindítson valami újat, valami eget rengetőt…
Fontos tudni, hogy itt a változás magában hordozza azt, hogy milyen sokat jelent a tehetség és mekkora fontossággal bír, ha valaki segítséget nyújt. Alexa szülei valószínűleg soha nem mászhattak volna ki a gödörből, ha Oli nem mesél róluk otthon. Ezzel meg akartam mutatni, hogy valójában mennyit jelent az összefogás.

A szereplők életébe beköszöntő változás még csak a kezdete mindannak, ami rájuk vár. Alexa életében megszűnnek az anyagi gondok, de a rémálmai továbbra sem hagynak nyugtot számára. Villogó bíbor, fehér és fekete szemek, melyek magukban hordozzák a bánatot, a betegséget és a halált. Vajon mit jelenthet ez? Na és ki lehet az a Gergő, akinek mindig leírja a nevét, még akkor is, ha nem akarja. Itt találkozhattok először Viola rejtélyével is…
Oli bátorságot nyer azzal, hogy végre nyitni mert a szeretett lány felé. Itt mutatkozik meg igazán, hogy a látszat ellenére, mennyi vívódással küszködött a magánéletben. De a szerelemből erőt nyer és végre kimer állni nem csak önmagáért, hanem Alexáért is.
Egy igazi kapcsolat a kölcsönös odaadásból, tiszteletből és a feltétel nélküli szeretetből adódik össze. Ezek az értékek valóban felszabadítják az embert és olyan boldogsággal töltik el, amit előtte még soha nem érzett.

Ha ez a néhány sor felkeltette az érdeklődéseteket, akkor érdemes megvásárolni a könyvem. Higgyétek el két év kitartó, folytonos munkája egy igazi összetett, pikáns, néhol rémisztő és nagyon érdekes történetté forrt össze. De hogy ennél is jobban kedvet kapjatok az Ébredéshez, elárulok még valamit erről a fejezetről. Azért, hogy fűszerezzem a dolgokat és még több bonyodalmat tegyek bele itt most már komolyabban színre lép Oli volt barátnője Meli. Végül is Meli teljes egészében Alexa ellentéte. Ő egy központi személyiség, egy olyan csaj, aki kidobja azt, amilye van, egyszerűen nem ismer gátlásokat. Egy igazi bombázó és ezzel tisztában is van. Természetes, hogy nem tetszik neki Oliék bimbózó kapcsolata. Eddig is előszeretettel piszkálta Alexát, de most igazi célponttá válik számára. Ez a gyűlölet idővel ki fog teljesedni, de erről majd később…

Ha akartok olvasni egy édes szobai jelenetet, ha igazi érzelmeket szeretnétek látni és át akartok élni valami különlegeset, akkor nem kell mást tennetek csak beszerezni a saját példányotokat. Ezzel esélyt adtok nekem arra, hogy teljesítsem a legszebb álmom.

Mivel ígértem, hogy a fejezetek részletezése során engem is jobban megismerhettek így mesélek egy kicsit azokról a változásokról, melyek leginkább kihatottak a munkásságomra. Mielőtt megjelent az első könyvem rengeteg embert felkerestem. A kiadással kapcsolatban számtalan üres ígéretet kaptam…
Egyszer rendeltek tőlem egy mesekönyvet, amin hosszú hetekig dolgoztam. Mikor elkészült a megrendelő megüzente, hogy kifogyott a pénzből így visszamondja az egészet úgy, hogy bele se pillantott a munkámba. Most felmerül a kérdés: nem volt szerződés? Mivel az illető támogatás szempontjából akart nekem segíteni így csak szóbeli megállapodást kötöttünk.
Voltak olyanok, akik biztosra ígérték a kiadást, aztán többé nem kerestek. De olyan is megesett, hogy rendeltek tőlem egy dalszöveget. Rengeteg munkám volt benne, itt szerződést is írtunk. Végül elkészült a dal, ami csodás lett, de végül az együttes nem futott be eléggé. Így ezzel a dallal sem lett elterjedtebb a nevem.  És még engedélyt sem kaptam arra, hogy bármilyen infót kiszivárogtassak a dalról. Szóval azt hiszem az évek alatt minden tanulópénzt megfizettem, rengeteg változáson mentem keresztül és sok olyan emberrel ismerkedtem meg, akik ígérni tudtak, de betartani nem.
A legkeserűbb emlék talán az volt, mikor egy kiadó bekérte az első kéziratomat. Már akkor kijelentették, hogy ha tetszik nekik a munkám, ingyen kiadják. Egy évig vártam a válaszukra. Mikor végre behívtak a kiadóba a tulaj kijelentette, hogy hatszáz ezerért már megy is a tördelőhöz az anyag, de azért hozzá tette, hogy jó lenne, ha az ötszáz oldalt százötvenre csökkenteném. A haszonból egy százalékot akart nekem adni. És ha még nem rúgott volna belém eleget, elárulta, hogy hat évre szóló szerződést kívánna velem kötni mondván, ha világsiker lesz a könyvből, nem szeretne kimaradni a jóból. Persze visszadobtam az egészet, de nagyon megviselt a dolog.
Szóval elég rögös út vezetett el odáig, míg úgy határoztam megírom az Ébredést és addig nem állok le, amíg könyvvé nem teszem. Mikor ezt sikerült elérnem, elhatároztam, hogy én mindig segíteni fogok azoknak, akik hozzám fordulnak. Bár túl sokat nem tudok adni, de ami tőlem telik azt biztosan megteszem.

Részlet nélkül nincs kedvcsináló rovat. Olvassátok szeretettel a következő sorokat.

Másnap reggel Oli jött értem kocsival, hogy a suliba vigyen. Miközben bekapcsolta az övem, aggódva fürkészte az arcom.
– Kimerültnek látszol. Jól vagy?
– Persze – intettem. – Csak egész éjszaka tanultam.
– Sokszor vagy fáradt. Túlhajszolod magad.
– Ez az utolsó évünk. Természetes, hogy tanulok.
– Azért pihenj is – puszilta meg a homlokom.
– Rendben.
Erőltettem egy mosolyt az arcomra. Nem volt jó hazudni. A kocsi motorja dorombolva életre kelt és már mentünk is.
– Van egy ötletem – szólalt meg Oli.
– Micsoda?
– Elviszlek valami jó drága helyre vacsorázni.
– Nem illek én az ilyen puccos helyekre.
– Kérlek – szinte könyörgött. – Előtte elviszlek ruhát venni. Jó móka lesz.
– Köszönöm, már én is ki tudom fizetni.
– Nem azért – rázta meg a fejét. – Szeretném kiválasztani, hogy mit vegyél fel.
– Kizárt! – vágtam rá.
– Miért?
– Csak!
– Úgyis meggyőzlek!
– Akkor kitartónak kell lenned!
– Én az vagyok – kacsintott rám.

Ébredés… Árnyék… könyvecském megrendelhető az Underground kiadótól erre a linkre kattintva.
De ha jobban szeretitek telefonon intézni az ügyeiteket, akkor hívjátok ezt a számot és úgy szerezzétek be a saját példányotokat.
+36 30 632 4806

Köszönöm, hogy ma is velem tartottatok. Remélem felkeltettem a kíváncsiságotokat és egyre többen beszerzitek a saját Ébredéseteket…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Az írás igazi hatalma egy fiatal lány szemével…

Katona Kitti lendületes fiatalsága ellenére, igen éretten gondolkodik az írói világról, a magyar olvasói kultuszról, de még arról is,...